Wiele osób, które nie miały bezpośredniej styczności z tym produktem, obawia się, że kampanie AdWords są zbyt kosztowne, ich utrzymywanie wiąże się z nadmiernym kosztem. Tak naprawdę jednak ma się tu pełną kontrolę nad wydatkami, a im lepiej poprowadzona jest kampania, tym dodatkowo mniejsze koszty z nią są związane i nie będzie dochodziło do strat środków, wynikających z kliknięć w nieodpowiednich kontekstach, czy poza grupą docelową.
Podwójna kontrola budżetu
Najważniejszymi kwestiami, które reguluje się w kwestii budżetu, to ustanowienie budżetu dziennego oraz maksymalnej stawki za pojedyncze kliknięcie. Budżet dzienny, to kwota, jaką jesteśmy skłonni wydać na wszystkie kliknięcia w ciągu jednego dnia. Umożliwia to rozplanowanie całego dostępnego budżetu na określony czas, aby nie doprowadzić do jego wyczerpania w zbyt krótkim okresie. Stawka za kliknięcie to z kolei maksymalna stawka za jedno kliknięcie, którą określa się dzięki czemu przykładowo jedno hasło nie wyczerpie budżetu dziennego kilkoma kliknięciami, gdyby okazało się, że jest ono w stanie wiązać się z jednorazowym kosztem (za jedno wejście) na poziomie kilkunastu złotych.
Odpowiedni kontekst wyświetleń Dzięki takim ustawieniom kampanie AdWords mają budżet trzymany pod kontrolą. Warto także stosować inne ustawienia, między innymi korzystać z odpowiednich typów dopasowań, aby mieć pewność, że reklamy wyświetlają się tylko dla haseł w odpowiednich kontekstach, a nie powodują wejść poprzez wyszukiwania nie do końca trafne, na przykład powodowane przez osoby faktycznie szukające danych tematów, ale realizowanych w obrębie innego miasta.
Koniecznie odwiedź stronę:
https://webuzzeria.com/